Dear christmas- rakas joulu



      Joulu on mulle monin tavoin rakas juttu.
      Työn puolesta aloittelen joulua usein jo elokuussa.
      Seurailen myös kivoja jouluideoita ihan ympäri vuoden.
      Pinterestissä mulla on kansio nimeltään Christmas all year round - joulu ympäri vuoden.   
      Siellä joulua saa fiilistellä vaikka kesähelteillä. Ja uskokaa tai älkää, saatan niin tehdäkin:)
      
      
      Vaikka olen jouluihmisiä, haluan riisua joulun kotoa aika pian joulun jälkeen
      Kuusi ei todellakaan seiso nurkassa loppiaiseen:)
      
      Joka vuosi yksi koriste on se, jonka kaivan ensimmäisenä esiin, ja josta on vaikein luopua.
      Se on tämä ystävien joulukorteista tehty nauha.
      Itsetehty kortti on aina niin arvokas lahja.
      Älä huoli, kaupan kortti ilahduttaa aivan yhtä hyvin.
      Tässä nauhassa on ystävien tekemiä kortteja vuosien varrelta.
      Sopivat ihanasti yhteen.
      Kiitos niistä Heidi, Heli, Riikka, Marjo ja Ullamaija❤️

      Tuon vaijerin ostin vuosia sitten Granitista Tukholmasta.
      Siinä on pieniä magneetteja, joilla kortit kiinnitetään vaijeriin.
      Mielestäni samaa tai samankaltaista saa Granitista nykyäänkin.

      Tänä vuonna nautin siitä harvinaisen pitkään.
      Se roikkuu vieläkin seinällä.
      Olen ajatellut, että jos joskus vietän joulun ulkomailla, pakkaan tuon mukaani matkalaukkuun.
      
      Tämä joulu oli muutenkin vähän poikkeava, koska asumme asunnonvaihtojen välissä hieman 
      väliaikaisesti. Suurin osa tavaroista on vuokravarastossa ja blogikamppeet pahvilaatikoissa        
      autotallissa. Hieman vaativat olosuhteet bloggaamisen siis.
      Olen iloinen siitä, että olen olosuhteista huolimatta saanut jotain värkkäiltyä.
      Ilman värkkäilyäkään kun ei pysty elämään.
      Jospa uudessa kodissa saisin oman pikkunurkkauksen työhuoneeksi, komerosta vaikka:)

       Ihania lumisia talvipäiviä kaikille!
      

Kommentit